درگــــــــــــــــــزیــــــــــــــــن dargazin

درگــــــــــــــــــزیــــــــــــــــن dargazin

وطن آبا و اجدادی من؛ درگزین

 

دﺌدیلر سانکی منه پان تۆرکم/ من دﺌدیم سهو اﺌله دیزخان تۆرکم

اﺌلیمین دۆشمانینا اوخ سۆنگی/ اﺌلیمین دوستونا من جان تۆرکم 

شانلی تاریخیم اولوب ﮔﺌچمیشده/اﺌلیه ن دونیانی حیران تۆرکم

گۆن به گۆن شانیم اوجالماقدادی چون/ شانلی دؤرانه گیرم شان تۆرکم

منه جان جان دیینه جان جان تۆرک / منه  قان قان دﺌیینه قان تۆرکم

داییم اینسانلیق اولوب آمالیم / اینسانا سایقیلی اینسان تۆرکم

دده مین اوغلویام ایلکین گۆندن / دده می من تانیدان تۆرکم

منه یولسوز دﺌمه سین یولسوزلار / یولوم آیدیندی من اعیان تۆرکم

بیر گۆن اولدوم سومر بیر گۆن ماد،من اورارتور اﺌیله ﻣﺌهران تۆرکم

بیر گۆن ایراندا من  اولدوم مدنی / ماننایام قوتتویام اشکان تۆرکم

ایسلامین بیر زامان اولدوم قیلیجی / ایسلاما جارچی مۆسلمان تۆرکم

منه یولسوز دﺌیینه ذولفوقارام / سالارام مۆلکۆنه طوفان تۆرکم

سلجوقام غزنویم من صفوی/  افشارام درک اﺌیله شیروان تۆرکم

پارچا پارچا اولور آزربایجان/ سانکی من بوردا سیخیلقان تۆرکم

خوراساندان قوما قومدان خلیجه/ ایصفاهان شوش طبریستان تۆرکم

لۆت کویرینده سوسوز قالسامدا / بیر یاشیل اؤلکده گیلان تۆرکم

کیرمان اولموشدو منه تؤرک وطنی / چارماحال اﺌیله خوزیستان تۆرکم

باخ تنگیستانین اوغلانلارینا / باخ خزر ساحیلی تؤرکمان تۆرکم

قوروا کۆردوستانا پای اولموشسا/  آتمارام قزوینی تهران تۆرکم

ایندی یاد اوغلو منه یاد دﺌمه سین / گؤزۆ گؤرسۆن بۆتۆن ایران تۆرکم 

تۆلکۆ آسلان اﺌیله گیرمز ساواشا / گری دورسون کی من آسلان تۆرکم

بیر قیغیلجیم اونا اود پۆسگۆرسم /  دودیمانی ﮔﺌدر آسان تۆرکم

عاقیل اینسان کی دولاشماز تۆرکه / یوخسا من یوردونا وولقان تۆرکم

وطنیم یادلارا یورد اولمویاجاق / وطنیم ایچره خورامان تۆرکم

یوردومون توپراقینا گؤز تیکه نی/  اﺌیلیه ن گۆندا هراسان تۆرکم 

 وطنیمدیر وطنیمدیر وطنیم / وطنیم آزربایجان تۆرکم

 



نظرات شما عزیزان:

salam
ساعت19:21---5 آبان 1390
چوخ گوزل

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: Ayaz & Orhan ׀ تاریخ: پنج شنبه 5 آبان 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , dargazin.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com